tisdag, december 01, 2009

Kylig 1:a december!

Godmorgon gänget!
Idag kändes det väldigt kallt ute. Lite kallare men det är ju klart, det är ju 1:a december idag!
Jag har inte julpyntat än men idag ska jag ta mig iväg till IKEA och köpa en sån där ljusstake man ska ha i fönstret.
Har köpt en julgran också faktiskt.
En gran som lyser i olika färger, jättefin!
Förutom att jag ska till IKEA så ska jag också leka med Jossan idag.
Jag ska berätta för henne vad hon ska få i födelsedagspresent av mig :)
Jag är lite sen och presenten kommer hon inte få förrän i mars.. haha sjukt kul kommer det bli!
Kan skriva ut sen vad det är.. det är iaf G A L E T!!
Anyway anywho, jag borde sätta igång med någonting vettigt nu.
Är lite trögstartad på morgonen.
Juste!! Mitt jobb är med på TV ikväll.. på Äntligen hemma klockan 20.00 på 4:an!
Så om ni inte har något bättre för er kan ni ju alltid kolla på det.
Puss gänget, puss.

Inga kommentarer: