lördag, december 19, 2009

Man brukar ju rimma omkring jul..

Elias - Du må vara en sån som smular mitt lilla kex
Men det enda både du och jag tänker på är sex
Det är inte alltid helt fel
Så länge vi stoppar in i rätt del

Anki - Jag förstår att det ibland kan vara svårt
men ett tips är att ta det som känns hårt
Jag kan ligga och peka vart den sedan ska
sen är det upp till dig att välja hur du mig vill ta


Elias - Jag måste be dig sätta dig på huk
Så jag kan servera min gyllene kuk
Medans grannen undrar vad det är för rassel
Vet vi båda att under lakanen är det en massa prassel

Anki - det är inte bara prasslet som kommer störa
grannen kommer också en anki att få höra
jag stönar högt om du för mig gör det skönt
och gör du det inte är det fan inte lönt


Elias - Här kommer Tomten, mamma titta
Vi ser på världens finaste klitta
Ingen idé att ens sitta
Skiten går fan aldrig att hitta

Anki - elias min vän du får fan upp den leta
bäst att du forskar för när vi ses ska du fan veta
får du mig inte till orgasm den gången
var beredd på en spark på det som finns i kalsongen


Elias - Sparkar du mig på snoppen
Kan jag lugnt säga att det är sista droppen
Den som tittar ut kan tro det är höst
Allt jag vill ha är ankis bröst
Dagen kommer då det blir sant
Skrik inte på mig när kuken slant
Inte alltid lätt att hitta rätt hål
Men när jag gör det skriker jag MÅÅÅÅL!

Anki - okej det låter som något du och jag kan testa
nervöst kan det bli så vi kanske innan bör festa
hur som haver när vi väl är i sängen
måste du först bli hård för det är de som är poängen
när det kravet är nått är det dags att bli blöt
snälla rara elias slicka mig så är du söt
efter det kör vi bakifrån, framifrån, upp och ner
jag kommer gilla det så mkt och skrika GE MIG MER!!!!

Elias - Efter många timmar hittar jag klitoris
Nu är den öm och ska läggas på is
Jag ligger i sängen och flämtar
Du säger vi kör igen!
Jag säger du måste fan skämta!
Du säger men jag kan väl suga
Ja, fan...det får väl duga.

Anki - In med snoppen i min mun
för dig är det så skönt att du blir helt djävla stum
Sugelisug på snoppelisnopp
dock inget djävla pungelidopp
Åh åh snart är klimax för dig nått
du laddar satsen och undrar vart du ska lägga ditt skott
Helst i fejset du gärna vill kladda
klara färdiga gå, sug sug sug och ladda...

Inga kommentarer: