måndag, december 14, 2009

John Frusciante

I don't ever want to feel like I DO THIS DAY!

Jag visste redan imorse att jag inte ville gå upp från sängen idag.
Och tro mig, jag skulle fan ha stannat där..
Efter att ha satt mig vid datorn, loggat in på MSN och börjar skriva med Elias fick jag höra något som fick halva min värld att gå i bitar.
Det kan inte vara sant!? John Frusciante har slutat i RHCP!!!
Alltså nej!! Jag får inte ens in orden i mitt huvud.
Det är inte sant. Det är inte sant. Det kan fan inte vara sant!
Men visst fan är det de.
Aftonbladet publicerade denna tragiska nyhet idag dom också.

Jag vet inte ens vad jag ska säga.
Jag finner inga som helst rimliga ord.
Det är tomt. Slut. Över.
Jag vill gråta, skrika och slåss samtidigt som jag vill ge John en stor eloge för hans tid i RHCP!
Det är inte samma sak utan honom.
Red Hot Chili Peppers kommer aldrig vara fulländat utan John Frusciante.
Han kommer alltid vara 1 av 4.

"Well I didn't read the last page,
you thought of me at the final stage!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

fan i helvete också :(((

Anki sa...

jag vet!!!! :( :( :(
det känns så djävla ofattbart!!

btw, vem är du? :)

Anonym sa...

Alltså aftonbladet skriver lika mycket sanning som att reinfeldt sitter kvar i 10 år till. Bullshit säger jag. Hur skulle det komma sig att aftonbladet av alla djävla tidningar skulle sitta på den informationen, när hollywoods alla tidningar inte kan komma åt nyheter som rör peppers. tycker det är fördjävligt att man i sverige litar så djävla mycket på en tattartidning som aftonbladet.

Anonym sa...

Fantastiskt! Jag älskar musiken som rhcp gjorde med john. Desto mer gillar jag hans soloskivor. Jag tror att om något år får vi en fantastisk skiva. En skiva med förhoppningsvis mycket av hans pianospelande. Men vad vet jag