söndag, december 20, 2009

Det är nog fan inte riktigt 100.

Varför känns det alltid så bra tills man når en viss vändpunkt?
Jag har så otroligt svårt för att fastna för någon helt och hållet.
Det är toppen ett tag.. sen verkar det som om jag tröttnar..
Vet inte själv vad felet är!
Vet bara att det i 99 fall alltid blir så här. Tråkigt och jag har ingen djävla aning om vad jag ska göra!
Just nu känns det djävligt hopplöst..
Han verkar inte alls vara den jag söker och då känns det meningslöst!
(I'm sorry!)
Jag orkar inte engagera mig och jag ser allt som negativt.
Frågan är om jag ska skita i det?
Det känns ganska hopplöst att ge sig in i något som ändå inte är rätt.

Where the fuck is Mr. Right?

2 kommentarer:

Josefinne sa...

Don't know where he is, but hey! I can be your mrs. Right! ;)

Anki sa...

Hahah :) du är redan min mrs. Right hun'!
and I never gonna let go off you.. <3