lördag, december 19, 2009

Jag hatar ungdjävlar!

Fy i hela djävla helvetet vad jag hatar ungdjävlar!!
Ouppfostrade äckliga små djävulspåfund!
Sitter i min lägenhet och pysslar med julklappar och rim, helt plötsligt springer det förbi två små idiot barn och slänger en snöboll på mitt fönster.
Jag rusade upp och öppnade balkongdörren i en djävla fart varpå ungdjävlarna springer iväg skrikandes.
Klädde på mig skorna och kopplade Kiedis för att leta upp dom utomhus.. dock såg jag dom inte och gick in igen.
Snart därpå står dom utanför igen och ska kasta ännu en snöboll.
Jag rusar ut och dom springer därifrån!!
Strax därefter står dom utanför igen och fnissar och är så otroligt irriterande.
Efter 5 min reser jag mig upp, tar en skällandes Kiedis i famnen (han vaktar) och öppnar dörren.

Jag: Vad fan håller ni på med? Jag har en hund härinne som blir rädd av att ni håller på!
Ena tjejen: Men det visste ju inte vi!
Jag: Nähe?! Men stå för fan inte här utanför och kasta snöbollar på min lägenhet!
Andra tjejen: Hihihihi
Jag: Gå härifrån!
Hon igen: Men jag bor faktiskt här!!
Jag: Och? Du kastar inte saker på min lägenhet, är du totalt dum i huvudet eller?
Hon: Nej jag är faktiskt smart!
Jag: Uppenbarligen inte!
Hon: Va? Va? Jag hör inte vad du säger? La la la la..
Jag: Men väx upp för fan!

Stänger dörren och hör ett fånigt djävla fuck yoooouuu från den lilla ungdjäveln!
För fan!! Blir förbannad på sånt där!
Vem fan är så djävla ouppfostrad och kastar saker på någon annans egendom?
Det första jag ska göra när jag ser dom där äckliga ungarna tillsammans med någon vuxen är att gå fram och fråga om det är deras barn samt berätta vad i helvete dom håller på med!
Ett rejält kok stryk är vad dom förtjänar!

Inga kommentarer: