torsdag, december 10, 2009

Hemma hos min flickvän!

Tjena gänget!
Fan vad usel jag har blivit på att uppdatera min blogg, jag ska bättra mig.
Anyway anywho, just nu sitter jag hemma hos Jenny och snackar massa skit med henne och Micke.
Kom hit vid 5 tiden och det enda vi har gjort är att snacka skit och garva som fan.
Djävligt trevligt.
Snart ska jag nog ta och bege mig hemåt ändå.
Ska ta mig till Jojje senare ikväll men ingen skada skedd för jag ska tillbaka till Jenny imorgon och fixa mitt hår.
Sen imorgon är det Taste of Chaos!!
Kommer bli fett.
Dock tänker jag inte stå där i 6 timmar och glo på några djävla skit förband, jag ska ta mig in till In Flames och Killswitch Engage.
Rock 'n' Roll för fan!!!

Nej nu ska jag umgås med min fina flickvän och hennes killkompis ett tag till.
Hörs sen gänget. Keep on rockin'!

Inga kommentarer: