onsdag, december 02, 2009

Lame-ass-fuckin-boring-day

Nej nej, helt fel av mig!
Det är nästa Äntligen Hemma vi är med i..
Jag och Jossan satt alltså och kollade på skiten i onödan. Smidigt!

Anyway anywho.
Sitter på jobbet och har absolut ingenting att göra!
Svinigt tråkigt. Hade gärna åkt hem istället, men nej, måste sitta av tiden.
Jojje kom förbi nyss så då piggnade jag till lite iaf.
1 timme kvar på jobbet.. hmpf, känns som en evighet!
När jag kommer hem ska jag duscha och sånt där för att sen åka hem till Jojje när trafiken har lugnat sig.
Dock ska han kanske till studion ikväll men ändå skönare att åka iväg så man har det gjort än att vänta på att killen blir klar och åka på kvällen.
Känns laaaame!!
Nä nu ska jag ut på en sväng med Kiedis och på en kall men ändå djävligt nödvändig cigg.
Eat some shit and poo some food.

Inga kommentarer: