tisdag, december 22, 2009

Do me, do me, do me..

Namn: Anki
Ålder: 21
Ursprung: Sverige
Nämn något som gjorde dig glad igår: Var ute och sladdade med Jennys 940!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Gick upp och drog till jobbet..
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade facebook
Det sista du sa högt: Okej, ring mig lite senare då. Puss hej
Det senaste någon sa till dig: Haha jag kan ju visserligen ringa dig när jag är klar med det här.
Vad har du druckit idag: Julmust
Vad var det senaste du åt: Potatissallad och falaflar
Vad var det senaste du köpte: En DJÄVLA massa kläder idag!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt som fan och massa snö
Godaste glassmaken: Sorbet Kaktus Citron
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: HAH!
Sover du tungt: Om jag gör!
Drömmer du mardrömmar: Inte speciellt ofta faktiskt
Trivs du med ditt jobb: Yepp
Favoritklädsel: Converse, svarta jeans, nitbälte, linne och skinnpaj
Vad ser du om du tittar till höger: En lampa
Vad gör dig glad just nu: Mina underbara vänner och min söta lilla hund
Vad ska du göra härnäst: Spela Guitar Hero

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite smått irriterad
Hur många kuddar sover du med: 4 stycken och en hund
Morgon eller nattmänniska: Nattmännsika for sure!
Vad är viktigast för dig: Min hund

Är du kittlig: Om jag är!!
Snarkar du: Nej för fan..
Stjärntecken: Kräfta
Stökigt eller välstädat: Välstädat men det är oftast stökigt.. wierd!

Inga kommentarer: