torsdag, november 26, 2009

Äntligen äntligen äntligen!!!

Tjena gänget!
Herregud vilken vecka.. ni kan aldrig ana vad som har hänt.
Men jag ska berätta.
I söndags fick jag min mens tillbaka!!!!!!!!!!!!!
Jag kan inte ens beskriva med ord hur djävla lycklig jag är.
Jag känner mig lite lättare, lite friare och lite friskare.
Men med mensen tillbaka kommer ju ett problem - preventivmedel!
Så igår var jag hos barnmorskan och satt och snackade om alla olika saker som finns.
Och hon förstod lika väl som jag att hormoner var ingenting jag ville ha så med andra ord blev det bestämt att vi skulle sätta in en kopparspiral.
Och här är ännu en sak jag inte kan beskriva med ord - FYFAN VAD ONT DET GJORDE!!!
Alltså helvete!!
Jag svimmade efteråt. Vaknade upp på golvet och var helt borta.
Fyfan vilken smärta jag hade i magen hela dagen sen.. ville bara skrika, gråta och dö!
Idag är det bättre.
Känns som menssmärta man kan stå ut med just nu.
Och måste ju trots allt säga att det ändå är värt det.
I 5 år behöver jag nu inte oroa mig för att bli gravid! Så vad är "lite" smärta jämfört med det.
Puss gänget.

I'm a woman!!!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

du är bäst & jag älskar dig! / Mikaela

Lisa sa...

gud vad härligt ! inte att du haft ont, men du fattar ;)
vi ses på lördag, längtar !
Vi kan ju höras imorgon om när och så.. <3

Josefinne sa...

Du, jag, Morgan och Linus <3