tisdag, november 17, 2009

Tattoobåten är bokad!

Äckligt väder det är ute idag.
Vill knappt gå ut och röka för att vädret är så vidrigt..
Vilket djävla i-landsproblem tänker ni, men njaa.. jag har det fan värre än vissa!
Anyway anywho, idag var det inte kul att gå upp kan jag lova er.
Jojje kom till mig igår kväll och imorse när väckarklockan ringde så var det jag som var tvungen att gå upp.
Den där lilla skitungen kunde ligga kvar till klockan 14.00 och tryna.
Assface!
Dessutom skickade han små tease sms till mig strax innan han gick upp.
Jag ville med andra ord inte sitta här då!
Men somliga måste jobba och jag var fan en av dom somliga idag..
Whoever.. nu börjar dagen dra sig mot slutet och jag är lycklig för det!
En annan sak jag är lycklig över är att jag och Jossan bokade TATTOOBÅTEN idag.
Fuck yeah! Mindre lycklig för att det är så sjukt lång tid kvar.
Men hur var det man sa nu?
Den som väntar på något gott väntar alltid åt helvete för länge!


Inga kommentarer: