torsdag, november 19, 2009

Sweetness!

Idag ska jag träffa två sötnosar på en och samma dag!
Underbart.
Först efter jobbet kommer häst-Mickan hem till mig.. hon har fått sjukdomen Bronkit det är därför jag kallar henne för häst-Mickan :) .. anyway anywho, hon är söt ändå!
Sen efter jag har umgåtts med henne ska jag ta mig hem till Jojje.
Myspys!
Vi ska klippa och raka Kiedis, är trött på att han ser ut som en lama nu.
Och Jojje är väldigt trött på att det fastnar bajs i rumpan på honom, hehe.
Sen är det fredag och jag ska ha en lugn helg har jag tänkt!
På lördag ska jag troligtvis hem till Jenny på tjejkväll så det blir ju alkohol då men ingen krog för mig iaf.
Har ingen hundvakt så vi får se hur allting blir. Om jag inte får någon som kan passa knodden under middagen heller så blir jag hemma :(
Det vore trist eftersom jag saknar Jenny massa massa massa!
Anyway, nu har jag 30 min kvar på jobbet och sen får jag dra härifrån.
Puss på er gänget.

Inga kommentarer: