onsdag, november 04, 2009

It's in the air we raise our fist in!

Fy fan vad kallt det är ute idag, det till och med snöar lite ju!
Igår hade jag en grymt rolig dag.
Jag och Jossan började med att gå runt och shoppa lite i stan..
Det blev ett par skor, lite kläder och dessutom lite andra prylar från en dold affär - if you know what I mean ;) ;)
Efter våran shopping drog vi till HBJ och käkade en grymt god middag och senare på kvällen kollade vi på Jojje och hans band när dom lirade.
Skitduktiga var dom!
Efter spelningen åkte jag hem till Jojje och vi var inte hemma förrän 01.00 så nu är jag redigt trött.
Idag ska jag hem till Jojje och bara ta det lugnt, lär somna tidigt för imorgon ska jag upp vid typ 6 och åka och tatuera mig.
Ska tatuera mig på fredag också. Fullrulle!
Har dock ingen hundvakt så Kiedis får lov att följa med till Hector! Hihi..
Anyway anywho, nu måste jag jobba.
Peace out.

Inga kommentarer: