måndag, november 02, 2009

Little girl, you're in the middle of the ride.

Bloody fuckin' monday.
Jag hatar måndagar.. eller nej, vanligtvis inte eftersom jag brukar vara ledig på måndagar.
Så egentligen hatar jag tisdagar eftersom det är som mina måndagar...
Men idag hatar jag måndag och fyfan vad snurrigt det här blev.
I'm gonna leave it just about right here!

Så, jag är trött. Jag har varit vaken sen 06.20 imorse!
Och varför undrar ni nu?
Jo för att jag sov hos Jojje och eftersom jag försov mig sist när jag sov där så bad jag honom se till att jag gick upp när han skulle gå till jobbet.
Och se där, jag gick fan upp! Helt otroligt.
Mindre otroligt var att jag var så djävla trött så att jag glömde bort att tanka.
Så mitt på motorvägen fick lilla dumma klantiga Anki motorstopp och fick svänga in till sidan!
Haha.. fuckin' crap!
Men tur i oturen så hade jag en extra dunk bensin med mig så det var bara att ställa sig och tanka medan bilarna susade förbi i 130 km/h!

I helgen blev det krogen.
Det var riktigt djävla kul faktiskt!
Var på Högbergs först och sedan drog vi vidare till HBJ såklart.
Heey hoo!!

Nä nu ska jag ut på en cigg och kiss med Kiedis.
Ha det fräsch gänget.


Inga kommentarer: