måndag, november 09, 2009

Sick sick sick

Japp, jag är fortfarande sjuk.
Djävla influensa!
Får lov att härda ut den men fy så jobbigt det är..
Gick ut på krogen i lördags. Kan ju erkänna att det kanske inte var det smartaste jag har gjort i mina dagar, men inte det dummaste heller för den delen..
Tur i oturen var ju kanske att jag och Jojje blev utslängda efter mindre än 1 timme från HBJ!
Så det blev ju inte så himla sent med andra ord.
Varför vi blev utslängda?
Ja tydligen får man inte gå in kille och tjej på toaletten tillsammans. Fan så wierd ;)
Haha.. ja men ingen skada skedd..
Vi tog en promenad längst malmskillnadsgatan istället och spanade på prostituerade brudar!
That's romantic..
Nu ska jag ta en dusch och sedan borsta i ordning feberfrillan och bege mig till Jojje.
Krya på er gänget om ni också är sjuka.

(By the fuckin' way det här inlägget tog ett djävla tag att skriva för smartass-Anki spillde Smirnoff Ice över hela datorn i lördags, ny dator borde införskaffas!)

Inga kommentarer: