söndag, december 28, 2008

Update!

Nu är julstöket över och ett nytt år börjar närma sig.
Jag har haft en jättebra jul. På julafton fick jag jättemånga bra presenter så som;
GH World Tour med trummor och allt, täckbyxor och vinterjacka, regnkläder och gummistövlar, design mat/vatten skål, kalender på Kiedis, pengar, stor tavla på Kiedis, Saw boxen, Alien predator boxen, bluetooth headset, stor säng till Kiedis, Spa och spökvandring med Mickan och massa mer :)
Det var jättemysigt på julafton och Kiedis var superduktig. Han somnade till och med själv uppe i mitt rum när vi andra åt julmiddagen.
På juldagen åkte vi hem till farmor och farfar och där var det hur mycket folk som helst så Kiedis blev helt stissig och nervös och efter 1 timme gick det inte längre så jag, Kiedis och Tobbe åkte hem.
Under alla andra dagar har jag lekt med Kiedis och tränat, jag har spelat GH, jag har umgåtts med Mickan och spelat spel och åkt hem till hennes mamma och sånt där :)
Ikväll ska jag och Mickan gå på bio och se Yes Man! ..
Kiedis får stanna hemma med mamma och pappa och Trisse under tiden.
Känns konstigt att lämna honom, har ju med honom överallt.
En trött kille på julafton,

Inga kommentarer: