torsdag, december 04, 2008

Happy fuckin' new year!

Nu är det inte långt kvar på detta år!
Vad ska man ha för nyårslöften inför nästa år då? Jag vettefan!
Brukar ändå aldrig hålla dom där löftena så jag tänker nog inte ha några krav på mig själv.
Min nyårsafton kommer bli himla lugn eftersom jag har min lilla bebis att tänka på :)
Det lutar åt att jag, Kiedis och Mickan åker ut till mitt landställe i några dagar och tar det lugnt.. men det beror ju på vädret.
Fryser det på går det ju inte att komma över eftersom mitt landställe ligger på en ö.
Om det blir så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. kan ju inte direkt ta mig iväg på någon fest så det blir nog inget märkvärdigt hur som helst!
Det är alltid en massa tjat om nyår men det brukar sluta med att det inte blir något ändå..
Mig gör det ingenting! Nyår är djävligt överskattat.
Vad är det man firar liksom? Att året är slut och att ett nytt djävla år börjar?
Tjoho! Kom så super vi oss fulla!!

5 kommentarer:

Josefinne sa...

Jag ska iaf skölja bort årets sorger i sprit! :P haha

Anonym sa...

Jag hoppas på att det inte är för kallt så vi kan ta oss ut till ditt landställe, skulle vara helt underbart <3
/Mickan

Anki sa...

Jossan: Haha, ja det kan jag tänka mig att du ska! Själv tänker jag begrava årets sorger med got mat och massa godis och glass :P .. mohaha!

Mickan: Det hoppas jag med hjärtat men för säkerhetensskull så ha en backup plan!

Josefinne sa...

Hehehe :) det låter som en superbra idé! :) Men hur ska jag klara mig utan min Anki på nyår? Har ju firat med dig i 6 år nu :S :S :S

Anki sa...

Skyll på Fredrik! :P .. det är ju hans fel att vi inte kan fira ihop, bu hu hu!! :(