tisdag, december 23, 2008

Oh happy day!

Underbara dag. Äntligen semester!!
Nu ska jag inte jobba förrän den 7 januari.. sjukligt skönt.
Sen den 12 januari börjar skolan för mig. Ska ju börja en hundyrkesutbildning.
Den 12 drar bara den lilla kursen igång som man måste ha gått innan själva utbildningen som börjar i höst.
Ska bli grymt roligt!

Anyway. Idag har jag då jobbat för sista gången och efter det åkte jag iväg till bolaget för att inhandla morfars julklapp och lite smått och gott till mig själv :)
Alltid bra att fylla på alkoholhyllan här hemma.
Nu ligger jag i min säng och låter Kiedis få sova. När han vaknar ska vi åka till Coop och inhandla det sista tills imorgon. Godis och sånt där ;)
Vad mer ska jag göra idag?
Jo jag ska slå in dom sista paketen, skriva på rimmen och sedan lägga allt under granen.
Sen ska jag göra Kiedis lite jul-fin :) .. struntar i att bada för det gjorde jag alldeles nyss.
Men däremot ska jag borsta igenom hans päls, klippa tassar och öron samt klorna.
Sen ska jag nog inte göra så mkt.. ta det lungt och ha det mys och vänta på julafton!

Inga kommentarer: