måndag, december 29, 2008

Snart är det nyår.

Jaha.. detta djävla nyår snart igen då!
Och alla dessa djävla smällare och raketer... jag säger bara NEEEEEEEEEEEJ!!!!
Blir så fruktansvärt trött på alla dom som ska smälla och skjuta raketer så det dundrar om det.
Först och främst förstår jag inte njutningen av att elda upp sina pengar på skit. Sen förstår jag inte hur i helvete man tänker när man skjuter hej vilt med gott samvete?
Tänk på alla vilda djur, tänk på alla hundar som är livrädda och på alla andra husdjur som säkert också kan bli rädda.
Tänk på miljön. Förstår dom inte hur mkt avfall det blir?
Ja jag vet att jag låter som en sur kärring på 40 år nu men detta är vad jag tycker!
Tänd tomtebloss för fan!!
Och inte nog med att dom skjuter på nyår, nej nej nej.. här ska det skjutas i 2 veckor innan och 2 veckor efter! Idioter.

1 kommentar:

Josefinne sa...

Du låter kanske lite som en sur kärring :P men det gör inget för jag tycker att du har helt rätt, och i och med det är jag också en sur kärring. Hehe