fredag, december 12, 2008

Hur djävla skönt är det inte med helg!

Åh som denna vecka har varit seg! Har varit hemskt tråkigt att jobba denna vecka..
Men tack och lov så är det äntligen helg!!
Och snart är det julafton! Det betyder också semester :D
Måste, måste, måste hitta julklappar också.. har inte ens gett mig ut en enda gång för att leta julklappar.
Jag som har såå djävla många att köpa till;
Mamma
Pappa
Tobbe
Trisse
Kiedis
Farmor
Farfar
Mormor
Morfar
Mårten
Mikael
Mickan
Jossan

Hjälp!! Har någon några tips??!?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill ha en stoor kram av dig på julafton! :) Det önskar jag mig! Sen får jag ju en spa-helg av dig också, och du en av mig så det är redan klart!
Ses ikväll älskling <3
/Mickan

Josefinne sa...

Hmm.. ge en biocheck till alla ;) hihi. Eller som Mickan skrev, en stoor kram. Det skulle jag bli ganska nöjd med iaf :)