tisdag, december 02, 2008

Längtar tills i helgen!!

Jaha, då var det ännu en ny vecka.. idag gick det helt okej på jobbet för Kiedis!
Det kändes bra :) .. var lite strul på billacken men på halkbanan gick det helt okej.
Framsteg iaf!
Nu är det full rulle på killen men jag måste få honom att sova nu och därför försöker jag att ignorera honom så gott det går. Man vill ju bara busa, kela och pussa på honom men han måste verkligen sova mer om dagarna än vad han gör.
Själv sitter jag här och längtar som fan tills i helgen, det är ju den stora hundmässan!
Ska bli jätteroligt :)
På lördag ska jag vara där 09.00 för klockan 10.00 är det dags för Pomeranian utställningen och den vill jag verkligen inte missa!
Kiedis pappa ska ju ställas ut :) och det ska bli jätteroligt att se massa fina Pommar!
En dag kanske Kiedis står där han också :)
Ska ställa ut honom när han blir större och jag verkligen hoppas på att han är en fin kille i rassyfte också!
På söndag lär jag nog gå förbi hundmässan en sväng till :) .. är alltid lika roligt att vara där.
Ska ju shoppa massa julklappar till Kiedis också! :)
Det enda tråkiga med hundmässan är att man inte får ha med sig sin egna hund om den inte ska ställas ut eller vara i rasmontern.. men Kiedis får stanna hemma med pappa i några timmar.
Det ska nog gå bra :)

1 kommentar:

Josefinne sa...

Det ska bli så kul att gå på mässan med dig :) Du får hjälpa mig med att hitta ngt fint till Kiedis från mig också!