lördag, december 13, 2008

Lucia.

Idag är det Lucia vad det nu innebär!
Har aldrig "firat" Lucia.. eller man kanske inte ens firar det? Jag har ingen aning.
Idag ska jag iaf åka till SEA med mamma och shoppa lite julklappar till Trisse och Kiedis.
Har också tränat lite med Kiedis nu på morgonen. Vi tränade på att hoppa över ett hinder :)
Han är superduktig!
Sen lekte vi med bollen en massa så nu är han helt slut och ligger och sover på sin filt ute i hallen.
Igår träffade jag Mickan och Malin! Var såååå mys <3
Saknar min Mikaela som fan då hon jobbar över hela december men det blir bättre efter nyår!
Då har vi tid för varandra igen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet, detta jobbande tar kål på mig också, men bara en dryg vecka kvar, sen blir det mindre jobb, och du och jag ska spendera 5 underbara dagar på ditt landställe under nyår älskling och jag längtar som fan! <3
Ikväll ses vi också, det är ju så mörkt den här årstiden och när jag inte träffa min Anki som är mitt ljus i livet ofta blir det allt för mörkt!
Puss Mickan