måndag, december 08, 2008

Hundmässan.

Hundmässan var toppen! Var så sjukt mkt att se på att jag önskar att jag hade kunnat vara där båda dagarna..
Började med att jag och Jossan tittade på lite freestyle :) jag blev grymt motiverad till att äga alla där, måste bara vänta på att Kiedis blir lite äldre!
Efter freestylen gick vi över till min uppfödare och Pomeranian utställningen, men det var ett tag tills den skulle börja så då gick vi iväg och tittade på agility och lydnad.
Agility ska jag också börja på med Kiedis. Så vi får se vad han gillar mest!
När det var dags för Pommarna att ställas ut så gick vi dit och hejade :)
Kiedis pappa blev BIM :D .. så det var ju skit roligt!!
Efter utställningen gick vi runt och tittade på allting och jag shoppade som en tok!
Fanns så mkt roligt att köpa :) .. kom hem med 10 olika påsar och hade spenderat en hel del..
Kiedis favoritsak blev såklart den lilla bollen som jag köpte! ;)
När jag kom hem till min lilla kille var han sur på mig eftersom jag hade varit borta hela dagen.
Mamma och pappa hade tagit hand om honom under dagen men han tyckte att jag var dum som inte var med.
Men det gick över efter ett tag och då fick jag pussar av honom igen! ;)

Inga kommentarer: