lördag, juni 21, 2008

Vilken djävla kaos kväll!

Kvällen igår var allt annat än okej!! Fyfan för alkohol.
Började föra med Mickan hemma hos mig vid 6 tiden.. sen upptäckte vi att vi ville ha chips och eftersom vi var för lata för att gå och jag hade druckit så liftade vi både dit och hem.. Sköna människor som fan!
Sen satt vi ute med Tobbe, Emil, Riffen och Lukacs tills klockan blev halv 11.. då åkte vi in till stan.
Väl inne på bussen kommer jag på att jag har glömt mitt leg så vi måste hoppa av och lifta hem och tillbaka till Kvarnbergsplan igen.. därifrån åkte vi med världens skönaste taxichaufför som hatade Turkiet.
Väl framme vid HBJ så sög det så vi tog en öl och en cider och tog en taxi till Anchor.. där kaosade det sig REJÄLT med några djävla brudar.
Efter kaoset hoppade vi in i en taxi igen som skulle ta oss på fest.. han åkte vi runt med i fan över en timme och bara gled.. haha, han var sjukt djävla skön!
Efter ett tag började jag må riktigt djävla illa och där släpper minnet totalt!
Vaknade upp idag ute på tomten först och sen tog jag mig in till sängen där jag har legat och kvidit hela natten. Fan, varför kan jag aldrig dricka lagom mkt alkohol när jag går ut på krogen? Helt djävla sjukt!
Har sån djävla baksmälla idag att jag knappt kan röra mig. Ligger ute med min laptop nu och tänker ligga här hela dagen.
Fyfan vad det här inte är okej Anki!!!!

Inga kommentarer: