torsdag, juni 26, 2008

Semestern börjar närma sig!

Nu är det bara två dagar kvar på jobbet sen har jag semester!
Fuck vad skönt det ska bli :) och djäävligt kul för den delen.
För ovanlighetensskull är jag trött som fan och klockan är inte ens 22. Men ikväll måste jag faktiskt sova tidigt eftersom jag ska upp klockan 06.00 imorgon och ta mig iväg till Hector och bli lite tattuerad.
Jag längtar efter att se skissen!!
Hoppas den är grym och jag hoppas det blir snyggt som fan :) .. lär nog inte hinna klart med hela tattueringen imorgon, det också för ovanlighetensskull ;) .. en vanlig Anki-tattuering brukar ta ungefär 4 - 6 sittningar!
Haha, men vafan.. ska man göra det så ska man fan göra det stort!
Ligger i min säng och segar nu med nya rena lakan och en ny duschad kropp, är så underbart att göra det. Jag känner igen känslan från när jag var liten.. ville alltid att mamma skulle byta lakan när jag hade duschat så jag kunde krypa ner i en ren säng med en ren pyjamas och en ren kropp!
Det enda som har ändrats sen jag var liten är att då föredrog jag att sova med håret blött vilket jag absolut inte gör nu.. dessutom använder jag inte pyjamas längre - här är det naket! ;) haha!

Inga kommentarer: