lördag, juni 07, 2008

Saturday night!

Idag har jag tvättat som sagt :) .. sen träffade jag Mickan och vi satt hemma hos mig i solen och snackade massa skit.
Ibland blir vi lite konstiga och går in på konstiga saker som har med livet att göra.
Blev helt snurrig i skallen efter vårat prat men vi kom faktiskt fram till ngr bra saker så som att;
- papper är lika mkt värt som pengar
- att vara singel förevigt
- att det inte finns en enda anledning till att skaffa barn
- vi kommer bli rynkiga en dag
- att vi var söta som små
Hah! :) .. nu har jag iaf precis gjort mig i ordning för att dra över på överraskningsfest hemma hos Ola!
Ska möta upp Lisa om cirka 10 minuter och sedan ska vi gå till Stuvsta för att handla godis..
När vi gjort det ska vi gå över till Ola och feeesta! :P
Imorgon ska jag packa inför Hultan, tjoho!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag älskar oss och våra pratstunder! Vi har ju rätt i det vi kommer fram till också!
/mickan