måndag, juni 16, 2008

Hultan är oförglömligt, nu bär det av till Arvika!

Igår kom jag hem efter en veckas tid på Hultsfredsfestivalen!! Djävlar vad kul jag hade.
Veckan gick otroligt fort och jag längtar bara tillbaka.
På måndagen, tisdagen och onsdagen söp jag som ett djur och på torsdagen började festivalen på riktigt.. nog fan för att jag söp som ett djur då också! Haha!
Rage Against The Machine var FETT SOM FAN!!! Och The Hives rockade byxorna av mig :)
Jag och Peter röjde som två spjoddar och hoppade omkring som galningar. Så djävla underbart. Var så lycklig under The Hives, sjukt underbart bra musik. Pelle äger!!!
Det var höjdpunkterna av konserterna som var :)
Haha Håkan Hellström var ju väldigt bra också ;) har såååå starka minnen därifrån.. haha eller inte.
Vaknade upp 1 timme efter att konserten var slut och upptäckte att jag och Danne hade deckat under filten vi tog med oss mitt under konserten :) .. så illa! :) .. låg framför Hawaii scenen och sov! Ibland är man trött alltså..
Nu är jag iaf sjukt djävla sliten och jätteförkyld. Det är inte okej..
Tack gode gud så behöver jag inte jobba den här veckan och om två veckor bär det av till Arvikafestivalen med Mickan!
Längtar som en galning dit nu.. skulle kunna leva på en festival hela mitt liv!


Inga kommentarer: