fredag, juni 27, 2008

Fredag kväll.

En dag kvar sen är det semester :) det ska firas!!
Idag är jag sjukt trött igen.. men idag är det fan G A L E T!!
Gick upp 06.00 för att göra mig i ordning och sedan åka iväg till Hector och bli lite tattuerad :) HELVETE vad snygg min nya tattuering blir.
Den är inte klar än för som vanligt gjorde jag en stor ;) .. tänker inte lägga upp någon bild än förrän den är klar men jag kan säga att den är sjukt snygg redan nu!
Är fan min nya favorit tattuering på min kropp. Gillar den djävligt mkt.
Var tillochmed en tjej idag som ville ta kort på den när jag hade lunch :)
Jag kan avslöja så mycket som att den är över hela underarmen och är DJÄVLIGT snygg!
Förhoppningsvis hinner vi fortsätta på tisdag innan jag drar till Arvika men det är tveksamt.. Hector är djävligt fullbokad men jag ska iaf dit och kolla om han kan trycka in mig och annars ska jag iaf byta stav mellan mina ögon :)
Efter jag tattuerade mig imorse åkte jag in till jobbet och jobbade hela dagen så nu får man fan vara jättetrött.
Imorgon ska jag ta det sååå lungt.. ska nog bara vara med mig själv och unna mig gott och glo på film! Det ska fan bli underbart.. sitta uppe ett tag och gå ut och ta små mysiga nattcigaretter.
Sen är det söndag och då måste jag packa inför Arvikafestivalen! Danne kommer troligtvis upp också och det blir ju guld :) .. han ska följa med till Arvika dessutom!
Yesss jag räknar timmar till min ledighet!!!!!!! Gud vad jag tjatar men vafan, har inte så mkt annat att skriva om just nu. Är för trött för att komma på något väsentligt.

Kan skriva att MIN NYA TATTUERING ÄR SÅ DJÄVLA SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha ;) .. dessutom ska jag göra en till ny ganska snart som Hector vill använda som utställnings objekt :) ..djävligt kul att han vill använda min hud och mina idér :)
Ja ja, nog skrivet nu.. bilder kommer när tattueringen är klar som sagt!

Inga kommentarer: