lördag, juni 07, 2008

Nu har jag vaknat till liv.

Nu har jag vaknat till liv igen efter min student :P haha!
Shit vilken underbar dag, bästa dagen i hela mitt liv. Det är fullkomligt obeskrivligt och fullkomligt underbart.
Ska lägga upp lite kort sen så ni får se på en lycklig djävla Anki!! Studenten <3
Efter studenten har jag mest försökt att ta det lugnt :) .. i onsdags var jag så in åt helvete bakis och slappade med Mickan. I torsdags var jag och Jossan och handlade tält inför Hultan!!! :D
Igår var jag, Fredrik, Jossan, Micke och Jocke i Gömmaren och solade och badade och sedan åkte vi in till Kungsan och stekte i solen. Var ju Kungsträdgårdsdagarna så det var trevligt :)
Idag är det lördag och jag är i fullgång att tvätta kläder så jag kan packa imorgon.
På måndag bär det nämligen av till HULTSFRED!!!!!!!!!!!!!!
Längtar så sjukt djävla mkt.. nu ska jag gå ut och spraya mitt och Jossans tält :D
HUUUUUUUULTAAAAAAAAAN!!!

Inga kommentarer: