onsdag, juni 25, 2008

Jag är trött men vill inte sova.

Idag har varit en skön dag. Timmarna gick fort på jobbet och min nya tattuerings idé fungerade bra att göra :) .. är väldigt nyfiken på att se skissen på fredag.
Hinner inte komma in innan min tattuerings tid så jag får verkligen hoppas på att jag blir nöjd på fredag morgon.
Idag kom Arvika biljetterna hem också, woho!!
Är taggad som fan på lite "avslappnande" semester ;) haha.. no shit.. men semester är det ju i vart fall!
Imorgon ska jag jobba och sen titta på ännu en lägenhet, borta i Fruängen. Jag hoppas på att den är fin!
Sen på fredag ska jag som sagt tattuera mig och sedan jobba. Efter jobbet på fredag kväll tänker jag nog inte göra ett skit. Ska typ åka hem och sova!
Sen är det lördag och på lördag ska jag också jobba men sen ska jag fan i mig ha ledigt i lite mer än en vecka :) tjoho!! Ge mig lördag eftermiddag nu!
Ska nog inte göra något speciellt på lördag kväll heller.. bara sega. Måste hålla mig borta från allt vad alkohol har att göra med så jag inte går och blir smygalkholist snart efter Hultan och Arvika och allt.

Men jaha.. vad ska jag göra nu då? Klockan är 20.00 och jag är jättetrött men vill fan inte sova för då blir det morgon så fort och då är det jobbet som gäller igen. Inte för att det är tråkigt eller så men det vore kul att få ut något av min fritid.. men nää.. jag orkar inte sitta vaken och jag orkar verkligen inte hitta på något! Idag känner jag mig riktigt tråkig och aggressiv mot alla. Så det kanske är bäst att jag kryper ner under täcket och drar på en film?
Let's do that!

Inga kommentarer: