onsdag, juni 18, 2008

Ibland fungerar fan inte bromsarna som dom ska!

Idag hände en liten djävla olycka :) haha.. det var så djävla lustigt att jag inte kan sluta garva åt det.
Jag var på väg hem från Kungens Kurva där jag och pappa precis hade köpt en bärbar dator till mig. På vägen hem tänkte jag plocka upp Mickan :)
Jag ställer mig utanför henne och tutar som en galning men ingen kommer ut, tillslut gav jag upp och gick ut från bilen och plingade på på dörren och gick in.
Väl där inne ropade jag på henne att hon skulle komma och när hon svarade att hon kommer så vände jag mig om för att gå emot bilen.
Men då såg jag att bilen stod fan inte där jag lämnade den! Den rullade ner för backen :) hahah..
Jag började springa efter och rätt som det var så åkte bilen ner för diket och in på Mickans tomt och körde över hela djävla staketet!!
Hahah.. jag fattade fan ingenting! Gick in till Mickan igen och ropade;
- DUU! Skynda dig lite!! Vi har fan ett litet problem!! :)
Hahaha.. och här är en bild på det lilla problemet jag lyckades åstadkomma.. från och med nu ska jag aldrig mer glömma lägga i handbromsen!

Inga kommentarer: