tisdag, juni 24, 2008

En trött och sliten Anki.

Idag är jag helt utslagen. Dagen har varit lååång och djävlig!
Jobbade mellan 10.30 - 18.00 .. sålde en massa skor idag vilket var kul.
Efter jobbet åkte jag och tittade på en visning av en lägenhet, den var skitfin men jag vettefan om området var så djävla kul.
Efter visningen åkte jag hem och gick en promenad på ungefär 1 timme och nu ligger jag här, utslagen och trött med min laptop och en coca cola zero!
Orkar inte göra någonting alls ikväll.. ska bara ligga här och knappt röra mig ur fläcken. Kanske ut på lite nikotin eller något, men inte mer än så!
Imorgon är det onsdag, sen torsdag, sen fredag, sen lördag OCH SEN söndag då min helg börjar!! Gaah.. ge mig lördag kväll nu!! För då fan börjar min 1 veckas semester också, satan så bra det ska bli.
Om exakt 1 vecka är jag på väg till Arvikafestivalen nu.. yeahh.. kommer förhoppningsvis bli grymt kul!
Kan någon komma och klia mig på ryggen så jag somnar?!!

Inga kommentarer: