lördag, januari 12, 2008

You know I love you so!

Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.
Oh take me back to the start.

Jag önskar att allting vore lätt. Jag önskar att allting vore så mycket lättare.
Det är svårt, det är djävligt svårt att offra så mycket! Men vad gör man? Kärlek är nog den konstigaste känslan som finns. Man gör så mycket saker. Allt för att det ska bli bra.
Falling in love is so hard on the knees..
Jag gör inte det här för min skull, jag gör det för våran - för att jag tror på oss!
Det måste vara något speciellt för innan jag träffade dig så var jag emot kärlek, jag trodde inte på kärlek och det sista jag ville ha i mitt liv var en pojkvän. Jag hatade förhållanden! Jag förstod mig inte på folk som hade förhållanden och jag levde mitt singelliv lyckligt.
Men sen träffade jag dig. Allting blev annorlunda! Det känns i mitt hjärta att du är speciell för mig, annars hade jag aldrig ens tänkt tanken om att flytta ner.

Jag vill inte lämna Stockholm egentligen. Stockholm är en del av mig! Shit vad larvigt det lät men det är ändå så på ett sätt.. i Stockholm vet jag vad jag har, jag vet vart mina vänner finns, jag vet vart jag ska gå ut, jag vet vart de bästa affärerna finns, jag vet vart jag vill bo, jag vet vart jobben finns, jag vet vad jag kan göra.. och i Stockholm vet folk om mig.
Att flytta till en helt ny stad, en helt ny del av Sverige är egentligen djävligt svårt för mig.
Men som sagt, kärlek är konstigt!
Man gör saker man aldrig skulle ha gjort, man gör saker man inte förstår sig på.

Fake it, if you're out of direction.
Fake it, if you don't belong here.
Fake it, if you feel like infection.
Woah, You're such a fuckin' hypocrite.

Det är ändå 6 månader kvar i skolan så jag tar en dag i taget. Allt kan ändras!
Men en sak jag aldrig vill ska ändras det är du och jag. Jag vill alltid ha dig.
Den här låten passar in på hela situationen just nu:

Each time we have a quarrel
It almost breaks my heart
Because I'm so afraid
That we will have to part

Each night I ask the stars up above
Why must I be a teenager in love?

One day I feel so happy
Next day I feel so sad
I guess I have to learn
The good with the bad

Each night I ask the stars up above
Why must I be a teenager in love?

I cry a tear
For nobody but you
I'll be the only one
If you should say we're through
Well if you want to make me cry
That won't be so hard to do
If and you should say goodbye
I'll still go on loving you

Each night I ask the stars up above
Why must I be a teenager in love?

1 kommentar:

Anonym sa...

igår när vi satt och kolla på lägenheter var jag glad! tänkt när allt är klart!! jag vill ha dig hos mig nu krama dig och sniffa på dig älskar dig vi för evigt vi klarar allt ! underbart skrivit nu torkar jag mina tårar och längtar tills fredag vill ha det nu nu och att att det alltid ska vara fredag ! fan vad jag drömde skummt i natt shit jag vakna av jag skrek. äckligt var det ialla fall fast sen så när jag ringde dig och du lugna ner mig och sa att det bara var en drömm kunde jag somna om igen! Du är mitt allt ! kyssar din pojkvän som älskar dig ! !