onsdag, januari 23, 2008

Jag blir så djävla..

..trött!! Nu när jag precis tänka sätta mig ner och plugga (fuska) så hittar jag ingen klar recension om boken Män som hatar kvinnor.
Aldrig att jag sätter mig och läser den där jäkla boken. Fan, hur ska jag nu få ihop en bokrecension???
Väldigt tröttsamt. Dessutom är jag fast i mitt hus idag :( .. hade tänkt att åka iväg och jobba och precis när jag skulle ut och sätta mig i bilen upptäcker jag att den är inparkerad och bilnycklarna till den andra bilen är inte här hemma.
Kul. Vilken lyckad dag! Vad ska jag nu göra?
Får inget gjort alls idag. Toppen.
Jag måste ju få ihop en recension, är 3 månader sen med inlämningen redan.. gaaah!!

3 kommentarer:

Mickan sa...

Jag vet att Lisa snart läst ut den boken, där kanske du kan få en del hjälp iaf.
Snygg blogg älskling!

Anki sa...

Åh toppen :) då ska jag fan ringa henne och fråga henne om hon vill hjälpa mig så får jag stå i skuld till henne :D
Tack så mkt hjärtat, din är inte så dum den heller!! <3

LAE sa...

ja.. jag har läst den :) precis klar med den.
ring bara ring.