onsdag, januari 30, 2008

Not a perfect day.

Vilken dag!
Började med att jag gick upp klockan 10 för att åka till min tatuerare vid halv 12. Åker dit och då får jag till svar att han inte hann rita upp min tatuering igår så jag får se den imorgon innan min tattoo tid.. Suck, då åkte man ju dit i onödan!
Men men, då pallrade jag mig iväg till skolan men ingen vidare tur där heller. Var ledig idag så då åkte jag dit i onödan också.
Då bestämde jag mig för att åka och jobba och efter jobbet skulle jag belöna mig med att köpa BFMV nya CD. Åker till Media Mark eller vad det nu heter och börjar leta men till min förtvivelse så hittar jag den inte :( .. blir jättearg då jag faktiskt tittade igår och det stod på CDON.com att den skulle släppas 01.30.08 .. bajs bajs bajs.
Men köp glad som jag är så köper jag tre andra CD skivor istället.. RHCP, The Hives och Mando Diao..
Så nu sitter jag här och lyssnar på mina nya skivor och funderar på vad jag ska göra här näst..

Inga kommentarer: