onsdag, januari 09, 2008

Frisör

Idag var jag och klippte och färgade mitt hår på Toni & Guy, sjukt bra ställe!
Dit går jag gärna fler ggr..
Blev nöjd för en gångs skull efter att ha varit hos frisören.

Imorgon, eller ja inatt, åker min Mikaela till Prag :( kommer sakna dig hjärtat!
Hoppas du får det as kul iaf :)
Ska tänka på dig när jag ligger hemma i min säng och dör i helgen, då kan jag ju vara glad över att du har det kul åtminstonde!

Varför är förhållanden så svåra? När man väl blivit sårad krävs det mycket för att acceptera och försöka igen. Det är omöjligt att lita på någon man blivit sårad av. Helt djävla omöjligt!
Jag behöver fan hjälp.. jag behöver att du visar att du försöker bättra dig! Jag behöver det annars kommer det inte fungera..

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar dig¨! tänker på dig!