söndag, januari 20, 2008

Ensam :(

Min pojkvän åkte för 2 timmar sen och nu är jag ensam igen.
Det är fruktansvärt att vara utan honom.. men om drygt 4 månader så kan vi vara med varandra jämt :) kommer bli toppen!!
Längtar så mkt att flytta ihop med honom. Ska bli så otroligt skönt att alltid ha honom nära och att bo med någon man älskar.
Ååh.. blir ledsen när jag tänker på att det är långt kvar!!!!!

Nu ska jag gå ut på en promenad med mig själv och min ipod och drömma mig iväg till honom.
Jag älskar dig min Sniffis!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag längtar också snutte ! vad allt ska bli bra och få somna med dig ´nära mig var dag ! längtar tills den 14 febuari ! vi kommer ha så kul ihop du annar inte ler till och med bara på tanken.Älskar dig och nu ska jag försöka somna men det kommer ju gå som det går ingen att trycka upp i element :P kyssar din för evigt !

Anki sa...

Älskling :D .. nu började jag le som fan!! .. Jag saknar att bli upptryckt mot mitt element. Och nu är det ju ändrat tills den 11:e så nu får vi vara med varandra ännu längre.. ska bli underbart!!! Älskar dig av hela mitt hjärta. Kyssar din för alltid <3