torsdag, januari 24, 2008

Hit me hard.

Jag är trött men ändå inte sov-trött! Skit jobbigt.
Är bara massa bajs på TV så vad gör man då? Dessutom måste jag upp klockan halv 7 imorgon så jag borde ju försöka sova snart, men det är ju lättare sagt än gjort.
Kryper jag ner nu kommer jag bara ligga och skruva på mig vilket är bland det värsta jag vet.

Imorgon är det fredag och då hoppas jag på god fredags mat.
Fredag ja, det påminde mig om en sak!! Men jag tar tag i det imorgon om jag kommer ihåg dvs.
Bra minne är inte direkt en av mina starka sidor, definitivt inte när det gäller födelsedagar.
Vet inte hur många människor födelsedagar jag har glömt bort, förlåt förlåt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här har du nått som får din kväll att gå snabbare

http://www.youtube.com/watch?v=-lesGrCGfVg

Anki sa...

:) den var faktiskt ganska bra! har aldrig hört talas om bandet innan, lyssnar inte så mycket på punk men det där var iaf helt okej!