måndag, januari 28, 2008

En hel vecka till..

Och idag är det en hel vecka kvar tills jag får träffa min pojkvän igen.
Så djäävla surt!!! Vill ha fredag redan nu.
I veckan har jag iförsig ganska mkt för mig så man kan ju hoppas på att det går fort.
Idag ska jag träna, imorgon ska jag träna och sen ha tjejkväll hemma hos Jossan med Mickan och Lisa också, as länge sen vi gjorde något tillsammans alla fyra så det ska bli skoj som fan!
Sen på onsdag ska jag åka och titta på min nya tatuering och sedan iväg och jobba.
På torsdag ska jag tattuera mig och sen är det fredag :D
Egentligen vill jag sätta på snabb spolning tills på fredag men det är nog ganska omöjligt att göra.

Förresten, idag upptäckte jag en bra sak! Det har blivit mkt ljusare ute :D
Är ju fan ljust redan halv 8 på morgonen och fram tills halv 5, sååå djävla skönt..
Blir så mkt lättare att gå upp när det börjar ljusna.

Inga kommentarer: