fredag, januari 25, 2008

A town called hypocrisy.

Ännu en fredag som jag inte orkade gå till skolan på. Men idag hade jag fan en djävligt bra anledning. Somnade inte förräns klockan 02:30 igår och då är det hyfsat omöjligt att komma upp klockan 06:30. Så fuck that!

Idag har jag inte lust till mycket.. känner mig fruktansvärt hatisk eftersom jag drömde en dröm som gjorde mig förbannad. Kul att somna arg och vakna upp förbannad! Bläääh..
Så nu sitter jag och lyssnar på Lamb Of God, Marilyn Manson, Avenged Sevenfold, Killswitch Engage, KoRn, Slipknot och all annan bra musik när man är på detta humör.
Bajs, bajs, bajs!

Jag ska röra mig iväg till Tempo nu och köpa mig ett paket M Light. Sedan ska jag ta en promenad och sätta på The Hives i lurarna så jag blir glad igen!
Känner mig verkligen aggresiv! Thank God för träningen ikväll!!!

2 kommentarer:

Mickan sa...

Plutt då!
Inte vara arg, jag önskar att jag kunde åka hem nu. Då skulle vi sitta på berget, där allt blir bra! <3

Anki sa...

Vet du hur skönt det vore :) .. du finns alltid där för mig och jag vet att du ställer upp ALLTID! Oavsett vad <3 I love you sooo fuckin' much!!!!