onsdag, januari 23, 2008

Långtråkig dag.

Jag har fan ingenting att göra idag.
Ibland är det väldigt tråkigt att vara ledig från skolan när alla andra är i skolan eller är och jobbar eller när ens pojkvän bor 50 mil bort från en..
Så en sån dag, som det är idag, skriver jag bara massa bajs i min blogg som någon person kan sätta sig ner och läsa om den personen inte har något bättre för sig!

Nu har jag bytt bloggadress och ska alldeles snart byta mailadress,
min förra mailadress är lite för oseriös nu när det är dags att börja söka jobb snart.
Haha vet inte hur många mail jag fick i somras när jag sökte sommarjobb där det stod typ:
"Ett tips; byt mailadress!!" ..hahaha..
Så nu följer jag det tipset och därmed byter mail.

Imorgon ska jag förbi min tatuerare och bestämma vad jag ska göra med min drake på benet. Ska fixa en snygg bakrund, blir antingen något med någon slags blomma och lite rök, döskallar och skit. Eller en annan GRYMT snygg sak, men det kan vara så att den är för stor för att få plats på min lilla vad.
Hittade en annan riktigt cool tattoo igår, en kobra, när jag satt och väntade på Jossan. Hector tyckte att jag skulle göra den på revbenen.. Aj, aj, aj!! Får helt enkelt se, kanske sätter den vid draken istället eller något.. för den var riktigt cool..

Snart är det 4 februari och det betyder KoRn konsert med min älskling!!!
Kommer bli riktigt fett :) dock har vi sittplats på den men den 18 februari ska vi och se Bullet For My Valentine i Danmark och då har vi ståplats, så vi får ta och röja där istället :D



Inga kommentarer: