torsdag, februari 25, 2010

Tatueringar i full rulle!

Idag stannade jag hemma från jobbet.
Var och tatuerade mig igår och det var en ganska hård sittning vill jag lova!
Körde på insida överarm och ner i armväcket, höll på i närmare 5 timmar.
Det blev djävligt snyggt men nu har jag en enormt svullen höger arm som knappt går att röra.
Hehe.. så jag har ju faktiskt haft det skönare än så!
Anyway, imorgon ska jag till Tumba Tattoo igen, men denna gången är det faktiskt inte jag som ska tatuera mig utan det är min kära pojkvän.
Han ska tatuera händerna så idag ska jag verkligen njuta av att hålla honom i handen.
Det lär ju dröja några dagar sen ;)

Nu ska jag dra på en rulle här hemma och bädda ner mig under en filt med ett glas cola och en påse godis.
Så å andra sidan... jag har ju faktiskt haft det värre än så!

Inga kommentarer: