söndag, februari 07, 2010

Helgen

Helgen var awesome!!
I fredags var jag hemma hos mig med Kim, Jenny och André.
Vi umgicks och snackade skit, himla trevligt.
Sen hade jag och Kim våran GH duell och jag vann självklart, stort som fan!
Straffet för Kim blev att göra en snöängel i snön........ NAKEN!
Hahaha det var så sjukt kul!! Och fyfan vad han frös.
Men men, det är så det går om man skryter om hur bra man är och inte lever upp till det.

På lördagen åkte jag, Kiedis, Jossan, mamma, pappa, Trisse och farmor och farfar ut till landet.
Det var riktigt djävla härligt!!
Är hyfsat trött nu idag vill jag dock lova.
Vi fick promenera över isen ut till våran ö och det var varken kort eller lätt.
Snö upp till vaderna. Lägger ut bilder sen!

Nu tänkte jag sega framför TV:n.
Puss gänget, puss!


Inga kommentarer: