fredag, februari 19, 2010

Jag har en nyhet som ni får vänta på!

Fy fan vad skönt med en ledig dag!!
Har tagit en kall men skön promenad med Kiedis och sedan bara legat i ska soffan under en filt och ätit frukost och nu nudlar!
Awesome!!
Måste dock snart iväg och göra ett litet ärende bara, men sen är det slapptajm igen med Kim!
Jag har en rolig sak att berätta för er gänget.
Men jag håller på det ett tag till! Hihi.

Imorgon blir det rocknroll igen.
Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte speciellt taggad!
Hade mkt hellre bara tagit det lugnt denna helg but hey, det blir kul ändå tack vare umgänget!!
Det blir jag och grabbarna från Tumba Tattoo och sen även min fina Mickan och världens sötaste Lisa!
Så jag lär väl tagga till imorgon.
Dock kan jag lova (förhoppningsvis!) att det inte blir någon hej-dundrandes-jäger-meister-fylla iaf!
Jag pallar inte ligga bakfull som ett svin hela söndagen faktiskt.

Anywho, vi hörs senare gänget.
Kisses!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir otaggad på att det är ett sånt jävla skitväder och kallt som satan!
Men vi kommer nog få det Awesome (som en viss person brukar kalla det) haha.
Pussar och kärlek, smsa mig den glada nyheten, jag vill veta den före alla andra ;)
Puss Mickan