fredag, februari 05, 2010

Min hund är hund igen.

Igår blev Kiedis frisk förklarad!
Efter nästan 6 långa månader blev han äntligen hund igen!!!
Jag kan inte ens förklara hur underbart det känns.
Och dessutom kunde det inte kommit mer lägligt, äntligen något att glädjas över.

Så igår var först världens bästa dag men dessvärre övergick den på kvällen till en jobbig djävla skit dag, eller ja skit kväll.
Jojje kom över och hämtade sina saker.
Jag kunde knappt titta på honom.. går inte att förklara känslan jag fick i kroppen!
Det kändes så sjukt djävla jobbigt.
Jag pallar inte med detta djävla helvete!!
Låt mig må bra!!!!

I helgen ska jag på känslo-rehab iaf.
Jag, Kiedis, Jossan, mamma, pappa, Trisse och farmor och farfar ska åka ut till vårt landställe och bara mysa.
Käka god mat, kolla melodifestivalen och dricka lite Smirre!
Det är så det ska tas.
Och gud vad jag längtar!
Och även detta kunde inte kommit mer lägligt, för nu när Kiedis är frisk får han ju faktiskt ut och springa i skogen utan en matte som övervakar allt han gör.
Så det kommer iaf finnas en lycklig hund där i skogen som får känna hur livet är igen!
Och förhoppningsvis hittar vi också en glad Anki där ute i skogen som bränner omkring på isen på en fyrhjuling.

Yeheeej!

1 kommentar:

Josefinne sa...

Jag ska göra allt för att få en väldigt glad anki!!!!