torsdag, februari 11, 2010

Torsdag = fredag

Yeeej, äntligen torsdag!
Varför äntligen torsdag undrar ni nu, jo för att torsdag är fredag för mig.
Jag är ledig på fredagar så därmed är jobbveckan slut för mig om dryga 5 timmar.
AWESOME!
Så hur ska det firas?
Jo med GH tillsammans med Lisa.... (tvättstuga också för den delen...!)
Och denna helg bjuder ju på en hel del roligheter!
Imorgon blir det utgång med ett gäng sköna peoples.
På lördag blir det tattoo och sen träffa älsklings-Mickan och pirate-Kim.
Och på söndag ska jag luncha med Robin och sen ta mig hem till Johan och hänga en sväng.
Hmm, vad var det nu man sa?
Aaaaaaweeeeesomeeeeeee!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Längtar tills på lördag <3 Ring mig ikväll! Puss Mickan

Anki sa...

Jag längtar jag med gumman <3
Vi hörs sen! Pussar