onsdag, februari 03, 2010

Verkligheten är förändrad.

Förvirrad är ett ord jag verkligen har fått en klar bild för nu.
Jag blir dum i huvudet av att tänka på allt!
Jag orkar helt seriöst inte tänka på det mer..
Önskar att man kunde göra som i Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, radera en person ur ens minne.
Jag skulle raderat honom utan tvekan!
Det vore så underbart skönt att inte ens veta vem han var.
Jag är värd någon som kan behandla mig väl.
Frågan är bara hur jag någonsin ska kunna lita på en kille igen?
Jag vet att man inte ska "jämföra" personer, men det är svårt när man blivit skadligt påverkad på ett riktigt negativt sätt.

Jag vill ta mig ur den här skiten nu.
Han är inte värd mina tankar, han är inte värd mina sömnlösa nätter och killen är verkligen inte värd mina tårar.
Han är ett svin, jag vill verkligen förstå det fullt ut!
Men det är så oerhört svårt att förändra ens verklighet.
Det är som om någon skulle säga till dig nu "bara så du vet färgen grön är inte grön, den är blå, så kalla den aldrig mer för grön, tänk inte ens på den som grön"..
Omöjligt eller hur?
Jag känner mig så korkad.

Inga kommentarer: