måndag, februari 15, 2010

Mi Vida Loca

Yeah, vilken helg!!
I fredags blev det en riktig rockstar kväll.. hotell, fylla och HBJ!
Awesome!
Lyckades sova 4 timmar den natten, så när jag klockan 10.00 skulle iväg till Hector och bli tatuerad var jag ju allt annat än pigg och återställd.
Men det gick så bra så! Satt i 6 timmar och nu djävlar börjar sleeven bli fet.
Herredjävlar vad nöjd jag blev!
Vill dock inte lägga upp bilder förrän den är klar.
Don't want any copycats.
Anyway, efter tatueringen åkte jag och Lisa hem till mig.. lirade en snabb sväng GH och sen tog vi taxi till kvarterspuben i Huddinge och mötte Kim.
Vi satt och tog några öl/cider och hann även klämma i oss en varsin shot!
Vinglade väl lite därifrån och åkte hem med Kim och mös.
Igår var det alla hjärtans dag och den började jag med att åka hem till farmor och farfar och mormor och morfar och hämta upp min vovve samt lämna mammas och pappas hund.
Efter det träffade jag Robin i några timmar.
Det var himla trevligt eftersom vi inte träffats på ett bra djävla tag!
Kul att se honom igen.
När Robin gått kom Jenny och vi åkte och handlade käk och godis och satt och relaxade.
Och efter någon timme dök pirate-Kim upp! :)
Myspys!!

Så se där, vilken full rulle jag har haft denna helg.
Bjuder på ett kort från HBJ trots än att jag ser ut som en djävla heroin-rocker!!
Puss gänget


Inga kommentarer: