måndag, mars 01, 2010

En kul vecka.

Tjena gänget!

Nu är det måndag igen och jag "jobbar och sliter".
Idag är det ändå en rolig måndag, ska nämligen träffa Helena som jag inte sett på år och dar'!
Det ska bli djävligt kul faktiskt och catcha up tiden lite.
På onsdag ska jag hem till Mickan och på torsdag kommer Jossan hem till mig.
På fredag blir det Lamb Of God konsert och på lördag blir det bio och sen några bärs på HBJ!
Awesome vecka!
Bara tisdagen och söndagen som är oplanerad än så länge och skönt är ju det för då kan jag umgås med min boyfriend!

Anywho, nu börjar det dra sig mot lunch och gissa vad jag ska äta??
Nudlar.. fucking hell.. dessa djävla nudlar..
But hey, det är ju mat iaf!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar ödmjukast för en grym kväll äckel !! Så fruktansvärt glad att fått träffa dig igen och det kanske inte dröjer drygt 2½ år till nästa träffa nu :P men tack för alla skratt, minnes turer, tips och galet bra sällskap !! Kärlek till dig och lill-ploppen ;) Pusssa <3

Anki sa...

Tack själv mitt lilla vider! <3 .. Det var superkul att få träffa dig igen och umgås med dig!! Självklart ska det inte dröja :D vi får styra upp en dejt till snarast möjligen, hihi!
Kärlek till dig och lill-ploppen hälsar <3 Pussar