måndag, mars 08, 2010

Inbrott i bilen!

Har visst glömt att berätta en sak..
I onsdags natt hade jag inbrott i min bil!
Det sög ju lagom hårt vill jag lova er.
Jag och Kim hade precis gått och lagt oss för att sova men vips så trillade det in ett sms på min mobil där det stod;
"Är det Kim som hämtar något i din bil eller är det en pundare som har brutit sig in?!"
Kim var det ju inte eftersom han låg bredvid mig så det var bara att slänga på sig kläderna och kuta ut.
Snubben var inte kvar och när vi kom fram till bilen så såg vi att dom dragit 3 rutor och snott GPS:en!!
Alltså varför drar man 3 rutor när det räcker med att krossa 1???
Djävla pundare!!!!
Anyway, jag och Kim fixade med plastpåsar över rutorna och sånt där och dagen efter åkte vi till mitt jobb och dammsög ur allt glas och shit.
Rikard fixade nya rutor under dagen så det gick snabbt att fixa.

But still, djävligt onödigt gjort fan!!
För en djävla GPS?!


Inga kommentarer: