måndag, juli 21, 2008

Tråkigt som sagt :)

Nu har jag verkligen tråkigt, brukar aldrig fylla i sånt här men men..

OM MIG:
Vad heter du? Annika
Vart bor du? Huddinge
Trivs du där? Nej, vill flytta NU!
Brukar du läsa horoskop? Om jag läser tidningen läser jag horoskopen.
Har du körkort? Ja
Favoritdjur? Hund
Vad spenderar du dina pengar på? Skor
Festar du? Ja
Brukar du bli för full? Oftast
Antal kuddar i sängen? 4 stycken
Kan du baka bullar? Nej det kan jag inte
Bläck eller blyerts? Bläck
Mc donald’s eller burger king? Inget dera..
Är du allergisk mot något? Hmm nej kan man nog inte riktigt säga.
Äger du ett busskort? Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Hatar mjölk!
Hur ser du ut idag? Mjukis byxor och pappas t-shirt
Nästa mål i ditt liv? Ingen vill veta
Vad såg du senast på tv? Paranormal state
Hur svarar du i mobilen? Ah hallå?
Vem ringde dig senast? Mamma
Vad sa den som ringde? Pratade bara på om oviktiga ting
Antal timmar sömn inatt? 10 ;)
Sov du ensam? Ja

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Danne
Såg dig gråta: Mickan
Fick dig att gråta: Jag själv
Du gick på bio med: Oj hmm.. Mickan tror jag.
Du gick på stan med: Mickan :D haha!
Skällde på dig: Hmm.. ingen?!
Skickade ett e-mail till dig: Mickan

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig, och menat det? Ja
Bråkat med ditt husdjur? Nej
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej
Tar du droger? Nej
Vad är du mest rädd för? Rädslan
Vilka kläder sover du i? En stor t-shirt
Vart vill du gifta dig? Vill inte gifta mig
Vad hatar du verkligen? Att flyga
Har du varit kär? Ja
Kör du bil? Ja
Har du ett jobb? Ja
Gillar du att ha folk omkring dig? JA
Är du ett hälsofreak? Ibland
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Haha ja!
Är du ensam nu? Ja helt djävla ensam
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Alla RHCP låtar!
Vill du gifta dig? Nej!
Vill du ha barn? Nej fyfan!

FAVORIT:
Rum i huset? Mitt rum
Typ av musik? Rock!
Månad? Juli

DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit? Nej
Köpt någonting? Ja
Varit sjuk? Ja
Sjungit? Ja
Sagt "jag älskar dig"? Ja
Velat säga till några att du älskar dem? Nej
Träffat nån ny person? Nej
Saknat någon? Ja

SENASTE:
Låt du hörde: RHCP - Under the bridge
Film du såg: Livet är en schlager
Sak du stal: Inget
Människa du slog: Hmm.. vet inte!
Senaste stora bussresan? Hultsfred

FÖRSTA:
Första bästa kompis: Mickan
Första jobb: Candy
Första inhandlade skiva: RHCP Blood Sugar Sex Magik
Första förälskelse: Pappa
Första begravning? Ingen tack och lov!
Första piercing/tatuering: Piercing - 13 år i näsan. Tattuering - 16 år i svanken

Inga kommentarer: